Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~bastian202 | użytkownik

imię i nazwiskoSaFriN adres ^^ Nad Morzem ^^ zarejestrowany04.02.2009 @14:30:49 ostatnio na stronie29.10.2012 @17:51:25

Po prostu człowiek który lubi wyskoczyć z aparatem w plener i chwytać to co piękne i niezwykłe, trochę szalony, trochę samotnik, trochę poważny ale tylko trochę,czasami zamyślony, zabiegany.....




""jeśli digat nie podoba się itp. , to nie od razu po ocenie w dół, tylko uwagi ,wskazówki aby robić lepsze foty"


Jestem początkującym wiec nie jestem profesionalistą jak nie którzy, ucze się na błedach.

moje drugie konto http://bastin.digart.pl

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty strona wwwbastin.digart.pl Gadu-Gadu1796011
digarty65 komentarze231 posty na forum0

komputer / sprzęt
Toshiba Satellite L40 / BenQ DC C750

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~bastian202    07.06.2009 @22:06:13
kolejne fotki nie wiem kiedy będą , ale postaram znaleść chwile na fotografowanie
~matchless    07.06.2009 @20:15:03
widze ze nie tylko lubimy fotografie ale rowniez i ta sama muzyke ;p

Pozdrawiam i czekam na kolejne fotki
_______
“Amator martwi się o sprzęt, profesjonalista martwi się o kase, a mistrz martwi się o światło.”
~SZAPIK    06.06.2009 @12:19:06
lubisz niebo ,ja tez.Dziekuje
~biedroneczka1    31.05.2009 @22:00:31
dziękuję
_______
Miłość upieksza każde romantyczne przeżycie i usprawiedliwia każde szaleństwo.
~focus1969    31.05.2009 @11:36:20
dzięki
+kappa89    27.05.2009 @17:38:30
sorki pomyliły mi sie zdjecia tamto juz jest w galerii http://www.digart.pl/praca/3715889/II.html
_______
"Bez współzawodnictwa wciąż bylibyśmy organizmami jednokomórkowymi" / Everybody lies
~kachutka    26.05.2009 @18:29:11
masz śliczne zachody w galerii
~dominikaa    26.05.2009 @18:28:24
dziękuję
_______
"Niewiele o tym wszystkim wiemy
A może tylko udajemy ?"
~superspoon    18.05.2009 @12:16:49
Dzięki wielkie
~Zdalniona    18.05.2009 @11:54:21
a no nie ma za co
~Zdalniona    18.05.2009 @11:50:20
dziękuję, dziękuję ;D
~dzieckozdhd    18.05.2009 @11:38:28
ja takze
_______
Chce byc, patrzec, rozmawiac i mam wrazenie ze jesli zasne, to juz koniec.
~Iwona14    17.05.2009 @13:59:51
Dziękuje
~rafkruk    17.05.2009 @00:06:22
Dziękuje
_______
kto niema odwagi do marzeń,nigdy nie będzie miał siły do walki...
~bearfoot    10.05.2009 @21:47:56
Dzięki..
~VeryStrangeGirl    09.05.2009 @16:53:06
dzięki
~betka1412    08.05.2009 @17:01:29
dzięki
~Streethunter86    07.04.2009 @22:03:36
Witam w grupie Sean Connery
_______
...Niech jad strumieniami leje się...
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt